02. September 2010, 22:34:16 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Ut og reise?

Nytt kamera?
BLEKK

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hobbyrosa 2010?  (Lest 2160 ganger)
strikke-eos
Snart husvarm

Utlogget Utlogget

« Svar #15 på: 03. Februar 2010, 02:35:34 »

Jeg er med! God idè mht salgsblogg. Enkelt og greit SMIL
Og det er sikkert flere bloggere som kan tenke seg å reklamere for den kan jeg tenke meg!
Og Marit; Så flott at du vil ta imot! Kan vi bare begynne å sende deg varer?? Ikke det at jeg har noe ferdig just nu, men plutselig har jeg noe- og da er det så greit å sende det avgårde med en gang.
Jeg tenkte forresten på det med porto; Jeg for min del sponser gjerne de kronene det blir i porto ved sending til deg, Marit. Og fra deg til kunde kan det jo sendes i postoppkrav.... Ka dokker andre trur?

Elin
Loggført

"Det fineste dikt er livet,
det som diktes mens det leves"
mirrevirre
Fast inventar...

Utlogget Utlogget

Garnlager: Ute av kontroll

« Svar #16 på: 03. Februar 2010, 10:23:37 »

Det går det vel an og kontakte kjøperen og høre hva slags sending den personen ønsker seg? Det koster jo 69 kr + porto for oppkrav, og med alle de adresselappene stakkars Marit må fylle ut er det jo greit å slippe. Men det må vel kanskje være opp til kunden hva denne ønsker å betale og hvorvidt den tar sjansen på å sende det uten sporing.
Loggført
Marit
Sjæfen *S*
Administrator
Fast inventar...
*
Utlogget Utlogget

« Svar #17 på: 03. Februar 2010, 14:27:36 »

Så bra at dere vil være med! Send gjerne ting med en gang! Like greit å komme i gang med det samme.

ADRESSE:
Marit Sættem,
Sannidalsveien 50,
3770 Kragerø

Før du sender, kan du gjerne sende en e-post (inkl. bilder, hvis du har), brukernavnet ditt her, link til blogg/hjemmeside, sånn at jeg vet at det er på vei og vi kan etterlyse om noe ikke dukker opp.

Jeg har foreslått at vi lar kunden velge mellom brev eller pakke med sporing, og at jeg setter opp begge priser for hvert produkt. Så velger de ved å betale den ene eller den andre prisen. Dere sponser altså tingen(e) dere vil støtte med, evt. bilde & portoen til meg. Resten fikser jeg. Priser får vi evt. diskutere her, om ikke den som sender fastetter prisen selv.

Så langt har jeg fikset dette:
Blogg: hobbyrosa.blogspot.com
E-post: blir hobbyrosa(a)hobbyforum.no [bytt (a) med @]

Altså setter jeg opp bilde, størrelse, mål på produktet, pris med 2 typer porto.
Forskuddsbetaling til kontonr xxx....
Når noe blir solgt, fjerner jeg prisene og setter opp SOLGT i stedet.

Så var det hva vi skal støtte. Skal vi gå for Haiti til å begynne med og så gå over til Brystkreftsaken eller hvordan er stemningen der...?

Jeg har tenkt litt på hvordan/hva vi støtter også. Vi har jo flere valg. Jeg for min del må si at jeg er litt opptatt av å støtte forskningen for å hjelpe til å finne en kur, mer enn de som allerede har fått det, selv om det kanskje kan virke kynisk. Håper dere skønner hva jeg mener. Hva mener dere? Finnes det flere alternativer? Jeg kan godt sette opp en avstemning om dere vil.

Hvis noen har lyst til å lage logoer og knapper og sånt, så er det bare å sette i gang!
Loggført

Isolde
Fast inventar...

Utlogget Utlogget

« Svar #18 på: 03. Februar 2010, 15:24:23 »

Jeg kan prøve å bidra med et par ting. Må alt som sendes inn være i rosa?
Loggført

Wild animals never kill for sport. Man is the only one to whom the torture and death of his fellow creatures is amusing in itself.
*James Anthony Froude*
Marit
Sjæfen *S*
Administrator
Fast inventar...
*
Utlogget Utlogget

« Svar #19 på: 03. Februar 2010, 15:41:16 »

Jeg kan prøve å bidra med et par ting. Må alt som sendes inn være i rosa?

Nope!
Loggført

Niemor
Husvarm

Utlogget Utlogget

Garnlager: Stort og nydelig =P

« Svar #20 på: 03. Februar 2010, 16:10:08 »

Som sånn?

Loggført

mirrevirre
Fast inventar...

Utlogget Utlogget

Garnlager: Ute av kontroll

« Svar #21 på: 03. Februar 2010, 17:09:20 »

Jeg synes det høres ut som en plan med Haiti først ja. Det er en sak som holder på å bli glemt litt her nå siden man ikke ser så mye om det i mediene lengre. Så kan vi jo gå over på kreftsaken etterhvert =) Jeg er også for å gi penger til forskning, synes ikke det er kynisk å finne en bedre løsning enn den som er nå. Vil tro at de fleste som får diagnosen ville vært glad om det var en enklere behandling enn den som allerede er. Og kanskje en dag finner man en måte å ikke få kreft på? Man vet jo aldri!
Loggført
Marit
Sjæfen *S*
Administrator
Fast inventar...
*
Utlogget Utlogget

« Svar #22 på: 03. Februar 2010, 17:23:42 »

Som sånn?

Kjempefin, Niemor! Har snappet den inn på bloggen vår med det samme. Blunk
Loggført

Niemor
Husvarm

Utlogget Utlogget

« Svar #23 på: 03. Februar 2010, 17:35:03 »

Kult =) Synes det er kjempemoro å leke meg med photoshop =)
Loggført

Marit
Sjæfen *S*
Administrator
Fast inventar...
*
Utlogget Utlogget

« Svar #24 på: 03. Februar 2010, 17:58:16 »

Slengte sammen en banner nå som er lagt ut på bloggen. Bare å komme med flere ting. Skader ikke å ha flere størrelser og typer.
Loggført

Niemor
Husvarm

Utlogget Utlogget

« Svar #25 på: 03. Februar 2010, 19:02:13 »

Skal kose meg i kveld med photoshop å prøve å sette sammen flere =)
Har også lagt ut kobling på facebook og en på bloggen min =)
Loggført

Isolde
Fast inventar...

Utlogget Utlogget

« Svar #26 på: 03. Februar 2010, 20:20:42 »

Jeg var akkurat innom siden, bare for å smugtitte  Flau og den så kjempefin ut! Flink du er, Marit! Ikke bare for å lage siden, men for å sette i gang dette.
Bare tenkte på en ting. Dersom noen av pengene skal gå til Haiti, bør det ikke opplyses om det på siden? Kanskje få et banner på det også?

Det går jo også an å spørre kjøperne om hvilken av sakene de helst vil støtte...
Loggført

Wild animals never kill for sport. Man is the only one to whom the torture and death of his fellow creatures is amusing in itself.
*James Anthony Froude*
Niemor
Husvarm

Utlogget Utlogget

« Svar #27 på: 04. Februar 2010, 00:30:56 »

Ett par til =)

Loggført

Marit
Sjæfen *S*
Administrator
Fast inventar...
*
Utlogget Utlogget

« Svar #28 på: 04. Februar 2010, 07:13:06 »

Bare tenkte på en ting. Dersom noen av pengene skal gå til Haiti, bør det ikke opplyses om det på siden? Kanskje få et banner på det også?

Det går jo også an å spørre kjøperne om hvilken av sakene de helst vil støtte...

Jo, men jeg var ikke sikker på om vi alle var enige om det ennå, bare... Blunk Men hvis vi er det, må vi bare bestemme hvilken organisasjon vi skal støtte...? Noen som har noen formening om hvem som får hjelpen best frem?
Loggført

Marianne G
Fast inventar...

Utlogget Utlogget

Ringerike

« Svar #29 på: 04. Februar 2010, 10:25:55 »

Flott tiltak som jeg har tenkt å bidra til etter hvert.

Jeg har dilla på bloggmaler for tiden, så hvis jeg kan bidra med en skreddersydd mal er det bare å hoie.
Loggført

Marianne G
---------------
Min Blogg
Sider: 1 [2] 3   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!