Så bra at dere vil være med! Send gjerne ting med en gang! Like greit å komme i gang med det samme.
ADRESSE:
Marit Sættem,
Sannidalsveien 50,
3770 Kragerø
Før du sender, kan du gjerne sende en e-post (inkl. bilder, hvis du har), brukernavnet ditt her, link til blogg/hjemmeside, sånn at jeg vet at det er på vei og vi kan etterlyse om noe ikke dukker opp.
Jeg har foreslått at vi lar kunden velge mellom brev eller pakke med sporing, og at jeg setter opp begge priser for hvert produkt. Så velger de ved å betale den ene eller den andre prisen. Dere sponser altså tingen(e) dere vil støtte med, evt. bilde & portoen til meg. Resten fikser jeg.

Priser får vi evt. diskutere her, om ikke den som sender fastetter prisen selv.
Så langt har jeg fikset dette:
Blogg: hobbyrosa.blogspot.com
E-post: blir hobbyrosa(a)hobbyforum.no [bytt (a) med @]
Altså setter jeg opp bilde, størrelse, mål på produktet, pris med 2 typer porto.
Forskuddsbetaling til kontonr xxx....
Når noe blir solgt, fjerner jeg prisene og setter opp SOLGT i stedet.
Så var det hva vi skal støtte. Skal vi gå for Haiti til å begynne med og så gå over til Brystkreftsaken eller hvordan er stemningen der...?
Jeg har tenkt litt på
hvordan/hva vi støtter også. Vi har jo flere valg. Jeg for min del må si at jeg er litt opptatt av å støtte
forskningen for å hjelpe til å finne en kur, mer enn de som allerede har fått det, selv om det kanskje kan virke kynisk. Håper dere skønner hva jeg mener. Hva mener dere? Finnes det flere alternativer? Jeg kan godt sette opp en avstemning om dere vil.
Hvis noen har lyst til å lage logoer og knapper og sånt, så er det bare å sette i gang!